mammaaa33 27+2 haftalık hamileyim bugün ev işi yaptım biraz kendimi fazla yordum sanırım kaburgamın hizasında sırt kısmım ve kalçam çok ağrıyor ve belim çok ağrıyor normal mi ?? Hastaneye gitmeme gerek varmı?
Btlkhrmnozz mammaaa33 yok canım bende ev işi yapınca kalcam ve belim agriyo normaldir ara ara dinlenmek lazim
mammaaa33 Btlkhrmnozz teşekkür ederim canım ilk kez bu kadar ağrıdı ağrı kesici içsem içecek kadar ağrıyor ama dayanmaya çalılyorum