miniktirtilim Kizlar özelde asiri pahali gecen ay 350 dediler simdi ki randevu zamanimda ise 500 diyorlar ben gidene kadar 600 olur artık… Kartalda yaptırmak istiyorum gidip memnun kalan tavsiye edeceginiz bi doktor varmi acaba ?
findiklibadem miniktirtilim şuanda son durum bildirimi yapıyorum, umut hastanesi 700tl, medipol 1000tl 😅 her geçen gün artıyor
miniktirtilim findiklibadem haha evet csnim her gun zam dogru cok tesekkur ederim 2li testi ben gebzede bi özelde yaptirdim 340 liraya. Tabi muayned3 330 liraydi. Suan detayli icin kovalamam lazim cunku o daha pahali onu kesinlikle eah yaptirmam lazim :)