Dilarasavul21 seri4270 benim ilk oğlumda 36 da yaptım kordon boynuna dolanmisti şimdi kızım olucak Allah nasip ederse 38de olur inşallah hemen doğsun istiyorum 😊
seri4270 Dilarasavul21 İnşallah canım 38 de alır büyük ihtimalle benim oğlum 40 da doğmuştu kızım erken gelecek☺️
Dilarasavul21 seri4270 ben çok ara vermedim 22 yaşındayım oğlum 1 buçuk yaşında kızımla şuan 27 haftalık hamileyim 😊 kızım olucak dahada düşünmüyorum cocuk
seri4270 Dilarasavul21 maşallah canım ara vermemişsin iyi olmuş bence de ☺️ Sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah ☺️Bende bit daha düşünmüyorum tabi nasip kısmet ☺️