Seda35 GunesliGunler_ ilk bebeğimi 2 kere kordonda dolanmasiyla normal doğum yaptım canım bisey olmaz diyemem ama bize bisey olmadi cok şükür
Btlkhrmnozz GunesliGunler_ benimde son haftalarda kordon dolanması olmustu doktorum uzunsa kurtarır yani doğumda anlaşılır ancak demişti ve normal doğum yaptım Bi sıkıntı olmadı çok sukur
mucizegebelik6 Bende beklimm merak ediyordum bizde de kordon dolanmasi var. Kendim iki tur kordonla normal doğmuşum ama bazı bebekler normal doğum anında geri yukarı çıkabiliyormuş o korkutuyor onun icin sezeryana karar vermiştik
Nasaearth mucizegebelik6 2 turla doğum yapan biliyorum engel değil fakat doktorunun cesaret etmesi lazım
GunesliGunler_ Btlkhrmnozz bana da aynı şeyi söyledi. Doktoruma güveniyorum deneyimli normal doğum konusunda. önce Allah ıma sonra ona emanet ettim
mucizegebelik6 GunesliGunler_ saolun sizde insalah. Bizim 20. Haftadan beri var. Once kolye gibi duruyordu şimdi boynunda, 1 tur var. Ama riske atmayız ya ztn tup bebek o yizden sezeryan olucam ☺️
GunesliGunler_ mucizegebelik6 bizde geçen hafta ortaya cıktı :) küçük hanım yerinde durmuyor ki 😅 saolun bakalım zaman ne getirecek