Ben de 15+5im galiba bugün. Bu hafta başında akşamları aşırı şişiyodu karnım yiyip içmekten diyodum. Normalde hamile kaldığıma göre kilo verdim ama hamilelikten önce olan pantolonum dün zor oldu sanırım artık çıktı karnım. Bugün de bi elbisemi giydim normalde bel yağlarım çıkardı onu giyince bugğn direkt karnım gözüküyo. Sanırım artık birileri kendini belli etmeye karar verdi🥰