Merhabalar 23 haftalık hamileyim ve doktorum şeker yüklemesi için tarih verdi ama herhangi bir tahlilime falan bakarak değil, rutin bir işlem gibi. Ama ben yaptırmak istemiyorum çünkü şeker direk bebeğe geçiyor ve sağlıklı düşünmüyorum. Acaba yaptırmak mi mantıklı yaptırmamak mi? Lütfen bilgi veriniz