Yareniz ben oğlumu 13.haftada hissetmiştim doktor bile inanmamıştı 😂😂 arkadaşım 20.haftada hissetti hatta diyordu bazen 2-3 gün hissetmiyorum sonra benim oğlan doğdu bizi mahvetti şuan tavanda geziyor abartısız 😂😂 arkadaşımın oğluşu bir o kadar sakin 😂 üzülme annesi hissedersin belki çok sakin bi bebek olacaktır uykucu 😊