Yaseminnnn1305 bende yaptırmadım, doktorum sana kalmış dedi. Oda önemli demeyince bende yaptırmadım.
Sonra bebek biraz gelişim olarak ilerden gidiyordu, başka bir doktor şeker yüklenmesini yaptırdın mı diye sordu bende hayır dedim. Keske olmuş olsaydı belki bebek şekerden dolayıda kilo alabilir dedi. Ama sen yediklerine dikkat et karbonhidrat şeker vs cok tüketme dedi sorun olmaz . Bu şekilde söyledi.. şuan gayet iyiyiz