Baliminannesii Nasıl gidiyor hamilelik kızlar 9 haftalık olduk bugün hep kusuyoruz midemiz bulanıyor şükür bugün kusmadık sizde durumlar nasl 🤰🤰🤰
teachering06 7+4teyim bugün. Çok üşüyorum aşırı midem bulanıyordu prilama başladık bugün oh be dedim.
ipek_54 9+4 üz 😊 ilk hamileligimde oğlumda çok zorlandım günde 7 kez istifra ederdim şimdiki hamileliğim maşallah çok rahat sadece yemeklerden tiksintim oluyor bende çok üşüyorum ısınamıyorum resmen 🙈 üşüyenin oğlu olur derler ama hayırlısı 😁
Nisa12345 11+5 Eylül sonu Ekim başına denk geliyor doğumum. Şuanlık iyiyim tek derdim gitmeyen bitmeyen gaz sancısı. Bazen azalıyor ama hiç tamamen bitmedi 🤷🏻♀️ Arada bir de sırt bel ağrısı çekiyorum.
Bisra Nisa12345 gaz sancısında karnını rahatsız edip biraz nefesini zorluyor mu yatarken neler yaşıyorsun
Nisa12345 Bisra evet özellikle nefes alamıyorum diye göbeğimin üstüne bişey örtmüyorum hep açık yatıyorum yatarken nefes darlığı yaşıyorum