Mjhcrgmc Sevgul8592 Aynı şekilde 39+6 yım. Herhangi bir belirti yok birazcık belimde ağrı var ama umut vadedici diil
Dilekerkan0705 39+3 aynı şekilde hiç bişey yok gelmezse herşey yolunda giderse 41 i beklicez dedi moralim sıfır bişey mi olacak kordon mu dolanacak kakasını mi yutacak uykular haram canım çok sıkkın tek tesellim sağlıklıyım o da sağlıklı ama beklemek beklediğimden daha da zor ve sıkıcı 😖
Dezikonunannesi 39+6 dayim belde agri kasiklarda ince ince agri var ama ne su geldi ne nişan bekliyos eylul bebekleri cokk nazli cikti 😲