Seydanuurr4 Kızlarrr bu bebegin sağda veya solda hareket etmesi cinsiyeti belirliyor mu ne kadar inanayım buna 🙏
hunilimom Seydanuurr4 iki kızım da soldaydi arkadaşımın erkek o da solda hareket hissediyorum demisti
Hatice_gzr2505 Seydanuurr4 benim de erkek ve solda bence kız erkek ayrımı yok 🙄 sürekli solda vurup duruyor 😅
Seydanuurr4 mucizegebelik6 bana doktorum kız olabilir dedi ama kac gündür sağda hissediyorum hareketleri
mucizegebelik6 Seydanuurr4 ama kuzum bence o yalan ya cunku bazılarının kızları da sağda oluyor. Kız erkek olarak şunu söyleyebilirim ki erkekler icin erken canlanıyor diyorlar sanırım o doğru bizim oyle olmustu hatta 11. Hafta doktorum %100 erkek dedi ve bildi yani
Seydanuurr4 mucizegebelik6 14 haftalıkken hissetmeye başladım ben kızda kayar erkek tekme atar dediler benim bildiğin vuruyor 😂 bilemedim kız mı erkek mi