Cinsiyeti ayırt eden belirti olmuyor maalesef ama işte ultrasona da güven olmuyor. Burda çok okudum doktorun doğuma kadar kız dediğin bebeğin erkek doğduğunu filan. Yalnız ben detaylı ultrasona güveniyorum orda iç organlara bakarak karar verildiği için. Detaylı ultrasona gittiyseniz ve erkek dendiyse emin olabilirsiniz. Diğer türlü ben hep unisex renkler alıyordum ne olur ne olmaz diye. Zaten kıza ille Pembe erkeğe illa mavi giydirilmediniz sevmediğim için :)