Demetyvss 16 gün önce küveze aldılar bebeğimi. 37+3 de doğum yaptım sezeryanla. Benim kuzum da öyle nefes alıyordu. Çok şükür şimdi solunum cihazından çıktı canım. Yarın emzirmeye gideceğim inşallah, hafta içi de taburcu olacağız inşallah. Solunum çabuk düzeliyor Allahın izniyle endişe yapma hiç. Elini tut küveze gittiğinde ben burdayım de yavruna. İnşallah tez zamanda iyileşir Rabbim hepimizin evladına hayırlı uzun ömürler versin