Derya_55 Kızlar bebegim daha 16 haftalık öyle aşırı karnım çıkmadı ama feci bi kaşıntı var özellikle geceleri artıyor sırtım bacaklarım belim vs normalmi acaba bu haftalarda
Aytiii Elis_Elyaa benimde karnım çıktı 14cü haftadan birden bire çıktı hatta)) Derya_55 Bende 16cı haftadayım sadece gögüsümde aşırı kaşıntı oluyor..karnım büyüdü ama kaşındo yok..isterseniz nemlendirin duştan çıktıktan sonra
Merve_bolat Derya_55 bence bi doktora gidin karaciğer enzimleri yüksek olabilir o kaşıntı yapıyor olabilir
Aytiii Elis_Elyaa ben 16 haftadayım yukarıda..hatta 14.cü haftada birden bire büyüdü 2ci trimestıra girdiyim zaman sag kaburgam bile agrıyordu, baktım yukarı çıkmış
Limonzeytin Aytiii 16.haftadan itibaren bebek göbek deliği hizasnda olurmuş doktorum öylr demşti buradada okumuştm
Aytiii Limonzeytin göbeyimde hafif kraplar oluyor..kendimi hiçbirşeyde panike sokmuyorum stres yapmamak için ama endişeleniyordumda..teşekkür ederim
Ozlemsarap Bende de deri kuruluğu var gibi kaşıntim var surekli yağlarımı kullaniyorum onlar rahatlatiyor beni
Limonzeytin Aytiii Olur normal rahim büyükçe yukarı çıkıyor ve bebekte ona göre yıkarı çıkmaya başlıyor normal şeyler yaşıyorz 😊
Gamzess1 Canım ben 19+2 16 dan beri hafif kaşıntılarım oluyo çatlıyorum çünkü oralar kaşınıyor seninde öyle olabilir mi
Derya_55 Gamzess1 çatlak oluşacak kadar büyümedigi için şaşırdım bende ilk gebeligimde son aylarda olmuştu ama çok büyümüştü karnım