Melekk-911 2koftemom Nasaearth Sağolun kızlar O zaman haftaya gideyim ben. Doğumu devlette yapmayi düşünüyorum , raporu özelden alsam doğumdan sonraki alacağım 2aylik raporda sıkıntı olur mu ?
Nasaearth Melekk-911 bi sıkıntı olmaz bende özelden aldım direk e devlete işliyorlar zaten sen gidip çalıştığın yere/kuruma veriyosun
Melekk-911 Fasulyemmmm doğum yaptıktan sonra hemen işe baslayamacagimiz için 2 ay daha rapor hakkımız var.