Geceden sabaha kadar wc kalkıyorum yaptığım şey idrar değilde sanki su gibi hissettiriyo bana. Her gittiğimde minnacık bırakıp geliyorum. Su olsa otomatik çıkar zaten değil mi hani bazılarına doktor suyun azalmış bunca zaman farketmedin mi doğuma alıcaz diyo ya ondan soruyorum?