Moco_44 Mersin özel Akademi hastanesinde Hatice Banu doktor var. Bilen giden varmı? 13 haftalık hamileyim doğum için istiyorum bilgisi olan yazabilirmi😍
benimmdunyamm Moco_44 arkdasim gidiyordu memnun kalmıştı ama en son kızına doğumda 3500 demişti geçen sene o yüzden devlette yaptı doğuma kadar gitmişti
ebskrcl Bende akademiye gidiyorum Ahmet Kaan kocaya tavsiye ederim çok iyi bi doktor 2.doğumum olacak onda normalde 4bin dedi %10indirim yaptı sağolsun 3.600 yapti
ebskrcl Moco_44 asrı aşırı aşırı iyi tavsiye ederim doğumu muhteşem ne zaman oluyor bitiyor anlamıyorsunuz .ve çoğu kişiden aezeryan sonrası ağrı olduğunu duydum ama onunla mı alakalı bilmiyorum ona giden bütün akrabalarım ağrısız sızısız atlattık darısı bu bebisime insallah
Moco_44 Hasret47 yaa. 😅 yarın devlette randevum var. Forum yaşama gittim hiç memnun kalmadım doktor bulamadıgım için bende devlete gidiyorum. Ama hayvan gibiler belki hayvana hakaret ediyorum. Yani insana neden böyle kötü davranıyorlar anlamadım
Hasret47 Moco_44 Cnm ben orta Doğu Aysun savaş efesoy gidiyrom imkanın varsa sadece bir kez muanesine git ne demek istediğimi anlicaksn biz. 5 arkdas ona gidiyoruz hepimize hamile bir kaçı doğurdu teyzem kız kardeşim hepimizin gidiyriuz ailemizin doktoru oldu
Hasret47 Moco_44 canım muanesi 200 TL sezeryan doğum 3750 dedi ama inan bana asla pişman olmicaksin ben zor gebe kaldım o yüzden bizim ickn çok kıymetli bir bebek çok özellerde doktor gezdim hiç biri Aysun hoca gibi değildi aşırı pimpirikli ve çok tedayci asla birşeyi gözünden kaçırmıyor
Moco_44 Hasret47 yaa tamam internet üzerinden de araştırıp ona gidecegim. Çok ama çok teşekkür ederim bu bilgin için😍 Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize sağ sağlim kucagımıza alalım
Silya Mersin Akademi Hastanesi’nde erdem Turhan ben sırf onun için izmitten geldim depremzedeyim bu arada ilk doğumumu kendi yapmıştı Hatay’da deprem dolayısıyla Mersin’e geçmiş ben de geldim şiddetle öneriririm