ftmkucuk Kızlar değerlerim sınırın biraz üzerinde. Doktor gizli şeker dedi diyet ve ölçüm yapacağım. Şekerin normal düzeye gerilemesi için önerebileceğiniz neler vardır, neler yapmam gerekiyor. Benzer durumda olanlar var m?
ftmkucuk Anneoluyorummmm evet tabiki diyet yapacağım. Abur cubur tatlı hamur işi yok.ve işimden dolayı çok çok hareketsizim malesef.hergün yürüyüşe başlayacağım🙏
irem-Dora ftmkucuk tarçın kullan muhakkak canım, kan şekerini düzenlemede işe yarıyor. Suyuna çubuk tarçın atıp o şekilde su tüketebilirsin
ftmkucuk irem-Dora teşekkür ederim canm uyguluyorum bunu devam edeceğim 🙏 sende de yüksek miydi şeker
irem-Dora ftmkucuk yok canım annem şeker hastası ondan biliyorum, yüklemede çıkmadı şükür bende şüphelendi doktor da
irem-Dora ftmkucuk yemeklerine zencefil de ekleyebilirsin, o da faydalı baharatlardan. Zerdeçal da şekere iyi gelir ama gebelikte çok tüketilmesi önerilmiyor sanırım, doktora sorup tüketmek daha mantıklı olacaktır