Sevvalkaya Balli_Corek Çınar Çağlar Merih Yağız Semih Bu isimler çok hoşuma gidiyor kızım olucak inşallah oğlum olsaydı çağlar veya çınar diye düşünüyordum
Ozlemdrn İçime erkek diye doguyo kesin oğlum olacak🤣 Kendi beğendiğim isimler Yiğit Yağız Egemen Kayra Aybars Göktürk Bence şimdiki isimler arası en güzeli bana göre 🥰
Elfsngr Yeliz6767 aslında çok güzel bir isim birde öyle bir denk geldi ki sormaniz benim biricik dedemin ismi ve ben çok severim 🥰🤭
Balli_Corek Çınar cok güzel. Kuzey istiyorum ama eşim içime sinmedi diyo😬 ortak begencegimiz isim olsun bari diyom