Melisanazlm Selam kızlar siyah saçtan dönüş yaptım saçlarım cok yıprandı sünüyo kırılıyor kopuyor ne önerirsiniz kendine getirmem lazım ☺️
svbarut Melisanazlm ben hamile olduğundan beri ne makyaj yapıyorum ne saçımı boyatıyorum. Siz nasıl cesaret ettiniz hem de açıcı daha fazla kimyasal içerirken. Hamile misiniz ya da emziriyor musunuz.
svbarut Melisanazlm siz sadece saçınızı kesebilirsiniz. Başka yolu yok. Evde yapabilirseniz eğer sıvı keratinle besleyin. İyi bir markayla ama ben natura keratin kullanıyorum memnunum.güzel bakım yapıyor. Yağ maske serum gibi şeylerin pek faydasını görmedim. Papatya suyu ceviz kabuğu suyu gibi Bitkisel şeyler bi nebze faydalı. Her banyodan önce badem yağı sürebilirsiniz saçınıza.
svbarut Ben saçlarıma düşkünümdur normalde. Boya şampuan olsun çok kaliteli alırım. Arada keratin bakımı yapardım. Ona rağmen boyamadım saçımı hamileyken. Gerçi hamile olmasam bile açıcı asla sürmem saçıma.
Deletedmom7373700 Siyah saça iyi cesaret. Tek çözümü saçı kesmek sanırım kısa şekilde. Başka türlü bakımla falan zor toparlar çünkü
alcang Melisanazlm olaplex baya iyi geliyo. Şampuanınızı keratinli tercih edin. Mutlaka yağ desteği alın saçınız için. Biraz da kestirmelisiniz
eylulummmm @Melisanazlm 2 yıl oldu yeni kendine geldi eski haline çok yaklaştı herşey demedim ama maalesef çözüm bulamamıştım bende siyahtan sarıya döndüm