Kızlar doğuma 24 gün kaldı normalde düşük tansiyona sahibim ama hamilelikte bir tık arttı tansiyonum normalde büyük 9/10 küçük 6/6,5 gelirdi hamilelikle birlikte büyükte 11/12 leri küçükte ⅞ leri görüyorum bi anda tepeme agrı giriyor anlıyorum ki oynamıs … hamilelik sonlaromda normal mi gerci ilk zamanlarda oluyodu magnorm kullandım gecti bırakınca yine basladı :/ yasayan varmı bu durumu