Hsrt42 benim doktor ilk 6 ay lavman verdi herkes alışır bir daha kendi yapamaz dedi ama doktor verdi 6 ay kullandim biraktim hoc alisma falan olmadi gayet saglikli bir sekilde yapti ama doktorun vermesi lazim baska türlü kullanmayin bence birde zeytinyagi ise yarayabilir bacaklarini kasiklarina cekin birakin biraz rahatlatabilir