Smeyyeeee3 Merhaba hanımlar doruk hastanesinde doğum yapacaklar ücretler nasil acaba yardımcı olur musunuz ? hatta hangi hastane olursa olsun yazalım belki yardımcı oluruz birine 🥰
Fjjfjdjfjf Smeyyeeee3 hayır canım yıldırımdan daha farklı niye bilmiyorum ama daha ucuz doktorla alakalı heralde
sdymtl Yıldırım doruk muayene 190 benim. Doğumu bilmiyorum ama birisi Mayıs için 3850 fiyat almıştı forumda.
16Gizem16 Elif hanım 190 TL doğum içinde bana elden öderseniz taksitle 3350 gibi bı fiyat söylediler bikerede ödersem 3850 dediler kart kabul etmiyorlar bildiğim kadar