hilaleee hiç bir zaman pes etmeyin
Herşeyin bir vakti zamanı vardır Allahtan umut kesilmez
Ben polikistik over hastasıyım adetlerim genel olarak düzensizdi birde troid hastasıyım
Geçen sene şubatta çocuk düşünmeye başlayınca doktora gittim folik asit dahi vermedi
Araştırma hastanesine gittim araştırdılar falan sorun yok dediler oda folik asit vermedi olmazsa 1 yıl sonra gelirsiniz tedaviye başlarız dedi adet düzensizliğim var ilaç verin bari dedim onun için ilaç yok dedi
3 ayım boşuna gitti sonra farklı bir doktora gittim adet düzensizliği için hamileliğe engel olmayan bir ilaç yazdı folik asit verdi 2 ay kullandım 3. Ay adet olmadım test yaptım negatif sonra doktoruma gittim
Tedavi uygular belki diye ne olur ne olmaz diye test yapıldı ve 3 günlük hamile olduğumu öğrendik ve şok oldum 33 haftayı devirdik artık ama olmaz vs diye umutsuz umutsuz takılırken aslında olabildiğini gördüm o yüzden hiç umudunuzu kesmeyin
İyi bir doktorda bu konuda büyük etken