17 Mart 08:54te 3420 gr. 50 cm. 38+6 haftada sezeryan ile kavuştuk çok şükür darısı tüm isteyenlerin,bebek bekleyenlerin başına inşallah 🙏🏻 Ağrılarım var iyileşme sürecindeyim zamanla toparlayacağım inşallah ama kızımın kokusu bile yetiyor iyileşmeye ilaç gibi 🥰Ablasıda alışmaya başladı kardeşine seviyor öpüyor tabi biraz kıskançlık var ama oda normal artık ☺️🧡Hoşçakalın güzel anneler 😘Ben artık Happy Kidse geçiyorum 🧸🎉🎊🎈