Arkadaşlar 32. Haftada doktorum suyun sınırda dikkat et demişti 33+4üm 3 gün sonra kontrolüm var ama ben bu süreci havuç deveci armudu ve bol bol su içerek geçirdim. Bebeğimin hareketleri hiç olmadığı kadar arttı maşaallah ama korkuyorum hala. Bakalım öğrenicez son durumu 3 gün sonra ama kafama çok takmam gerekiyor mu? Ben suyumun iyi olduğunu hissediyorum yoksa bebeğim nasıl bu kadar hareketli olabilir ki ?