Kızçelerim size merak ettiğim bir soruyla gelmiş bulunmaktayım 😂 34+3 haftalık hamileyim. Ve bebeğim dönmedi. Bundan önce bir kaç post atmıştım zaten. Haftamın vermiş olduğu belirtiler mi bilmiyorum ama ara sıra kasık ağrısı ve vajinamda batma hissediyorum. Acaba benim güzel bebişim doğum pozisyonuna mı geçti 🤭 tekmeleri yukarda değil hep çapraz hissediyorum. Doğum pozisyonunda olan bebeklerde herhangi belirti var mıdır acaba ?