mrkr Kızlar 6 haftalık hamileyim bugün çok kötü kustum ve kastım kusarken doğal olarak kendimi. Şu an sol kasığım inanılmaz derece ağrıyo , benzer durumu yaşayan var mı, zararı var mıdır bu şekilde bebeğe😕 ilk gebeliğim hiç bilmiyorum
Selindora mrkr 3 ay her yediğimi çıkarttım diyebilirim.Corona oldum 22. Haftamda.Öksürmekten öldüm resmen ama maşallah gayet iyiyiz şimdi🧿
Denzk mrkr ben o kadar şiddetli kusuyordum ki burnumdan bile geliyordu 🤮 ama hiç bişey olmadı sadece yüzümdeki damarlar patlamıştı basınçtan kusmalarım geçince onlarda geçti
kardelendmrlts Ben de ilk zamanlar çok kusuyordum çok karşılıyorum doktora sorduğumda bisey olmaz demişti ama çok bulanın varsa doktorunla konuşman daha doğru tabi canım
SunnyG Kusmak zarar vermez bebeğe ama bulantı ilacı kullan, boşuna yorma kendini. Ayrıca dişlere zarar verip aşındırıyormuş kusmak
Sessizsevdam Denzk Yuzendeki damarlarin patladigini nasıl anladim canim benimde kusmaktan burnumdan kan geliyo yüzün cok agriyor
Denzk Sessizsevdam Doktor söyledi damar çatlıyormuş o sebeple bildiğin yüzüm kıpkırmızıydı ama bir hafta sonra geçti hepsi. Bende aynı şeyleri yaşadım çok şiddetli geçirdim o süreci ama doktorum onun içinde bılunduğu sıvı koruyor bişey olmaz demişti
Deletedmom_7 mrkr verseydi bana verirdi canım 🙄 Bulantılar ikinci trimesterde azalıyor diyorlar ikinci döneme girdim ama bana mısın demiyor. Ben bu bulantılar yüzünden 14. Haftaya geldim hala hiç kilo almadım. Ama bebeğim bu kadar bulantı ve düzensiz beslenmeye gayet iyi şükür 🙏