Ecmel06 Herkese merhaba. Ben epilasyon cihazı kullanıyorum evde ve göbek bölgeme de vuruyorum. Lazer özelliği olanlar değil onu belirtim. Bu cihazların hamilelikte herhangi bir zararı var mıdır bilgisi olan var mı acaba
SunnyG Sadece tüy alma makinesi değil mi? Hayır zararı olmaz. Son haftalarda bebeği strese sokabilir diyen var ama sorun çıkanı duymadım. Ben de kullanıyorum
SunnyG Peperonni öyle söylüyorlar. Ne kadar doğru bilemem. Ama ben kullanıyorum. Doğuma yakın da kullanırım yani