Oyku3005 Eşim birini yemeğe davet etti geldiler gittiler biraz fazla yoruldum sanki halbuki fazla bişide yapmadım şuan karnımın içi çok sızlıyor ağırıyor ağlıyasım var 31+1 haftalığım
Bisusbi Oyku3005 genelde çok yorulduğumda benimde belim ve kasıklarım ağırdır ama 10 haftalığım daha. Gene de yazmak istedim tecrübeliler görsün diye. Geçmiş olsun bolca dinlen ❤️
Seydaisik Oyku3005 Canım ister istemez ağırlaştık ufacık da bi iş yapsak hemen bir yerimiz ağrıyıveriyor sen bolca dinlen :)🐣
Mevaninannesiii Oyku3005 oyy sen aynı ben 🙈 biri gelsin istemiyorum valla kendime yemek hazirlayamazken biri gelince daha da onemseniliyor malum … Ağlıyorum yeminle misafir gittikten sonra karnımın agrisindan sırt ağrısından kasik ağrısından karnımın içine kadar yanıyor 🙄
Saelif Oyku3005 ah ah ben iki buklüm yuruyorm vallahi agirlastikca zor haftalar gecdikce zorlaniyorm 34+3 saglikli gelsinler bebislerimiz 🤲
Oyku3005 Seydaisik anlıyorum normalde sabahtan akşama kadar ayakta kalsam bişi olmaz sadece 1 saat bile ayakta kalmadım böyle adet ağrısı gibi ağrı var şuan belimde ağırıyor bilemiyorum
Oyku3005 Mevaninannesiii evet eşimi kırmak istemedim kimseyi kaldıramam deyince üzüldüğünü gördm bende dedim çağır gelsinler ama şuan fenayım yani içimden bişi sökülüyor gibi🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Hempol Oyku3005 31+2 yim benimde inanılmaz karnımın içi ağrıyor gece yatarken sancı falan hissediyorum bende çok Anlamadım bi acile görünesim var
La_le Oyku3005 kız ben 24 deyim 2 adım atsam bazen nefes nefese kalıp karın ağrısı çekip kalbim çok fazla hızlı atıyor