Bende 5 haftalıkken covit oldum bir ay kullandım herhangi bir sorun yaşamadım korkmayın rahatlıkla kullanın covit kan pıhtılaşmasina yol açabildiği için bebek kan ile rahat beslensin diye kullanılıyor ek başka hastalık yoksa doktorlar hap olarak veriyor iğne formları daha ileri pıhtılaşma sorunları için diye biliyorum 🙏