39/2 olduk kızlar daha da doğumu başlatmam gerekli çünkü sezaryen istemiyorum elimde normal doğum gibi bi fırsat varken değerlendirmek istiyorum ne yapmam lazım ? Mutfak dolaplarını sildim indim çıktım yok yürüyüş yaptım 1 haftadır koptu belim yok önerilerinizi alırım vallahi 🥰🙏🏼