eftelya_ser çok haklısın kesin zam gelecek. Ama kesinlikle stok yapmanı önermiyorum, ben o hataya düştüm sen düşme. Prima aldık biz doğumdan önce 1 numara tabi, benim tosun doğdu 4255. Ve 1 numaraların çoğunu kullanamadım, stok yapmıştım. Aslında Prima diğer bezlere göre daha büyük sleppy 1 numara çok küçük mesela. Ama buna rağmen elimde kaldı benim. Bana sorarsan bebeğinin kilosunu takip et sende. Şuan 2 aylığız 3 numaraya geçtik bile bir ay önce. Şunu da söyleyim primafan çok memnunum ben. Pişik falan yapmadı bizde