Arkadaşlar Çarşamba günü gece sancım başladı Perşembe günü gece 23.30 da yatışım yapıldı ciğer geliştirici iğne vuruldum serum vs sancım artarsa doğuma alınacağımı söylediler sancımı düşüremediler 120 ila 40 arası sürdü sancım cumartesi sabah imza ile çıkış yaptım artık psikolojim bozuluyordu eve geldiğimde de sancım hiç kesilmedi akşam 8 gibi nişanım geldi bugün tekrardan geldi sancım var ancak çok değil ne yapmalıyım?