Arkadaşlar bu benim 2. gebeliğim. İlk gebeliğimde hiçbir belirti vs yaşamadım. Hiç hamile gibi değildim. Ama bunda bazı berlitilerim falan var. Sizlerde ne gibi belirtiler var ve cinsiyetiniz ne? Yanlış anlamayın lütfen öğrenmem için daha çok var , meraktan sürekli araştırman hep aynı şeyler yazıyo. Sizlerde ne gibi belirtiler var ?