Ayy kizlar 4+5 gebeyim hiç yerleşme kanamam falan olmadı keseyide gördüm ben ama az önce tuvalette gittiğimde akıntım koyu geldi gözüme normalden koyu. Korkuyorum yine biri bitiyo biri basliyo ödüm patlıyor bişey olacak diye bebeğe yaşayanlar yazabilir mi