Merhabalar 34+2 haftalık hamileyim son 4-5 gündür ellerim şişmeye başladı öncesinde hiç şişlik yoktu iki haftada bir normalde kan idrar baktırıyorum tansiyonumuda hergün ölçüyorum ama yinede tedirgin oldum yarın kontrolüm var doktorumada sorucam, bu haftalarda aynı durumları yaşayanlar varmı