G-A-M-Z-E
Damlacaa
Aynen canım arkadaşa katılıyorum.Kesinlikle kantaron yağı,bence herşeye şifası var.Hatta ben baş ağrısı,karın çatlakları hertürlü vücut ağrısında da kullanıyorum baya iyi geliyor.Ama sen yine de doktora sor ne olur ne olmaz,çok geçmiş olsun 🙏🏻