Damlacaa Balıkesire geleli 8 ay oldu 4+5 hamileyim doktor arayisindayim , Balıkesirli anneler bakabilir mi 🥰
kereminannesiiiiiiiii Damlacaa sule turhan demiralpe gidiyorum cok memnunum sakin anlayisli bir doktor
Mery103 Damlacaa Şehir Hastanesi’n de Tugban hanım çok iyi bir doktor tavsiye ederim sevgi de Emine hanıma gitmiştim son zamanlarım da orda ki doktorum emekli olduğu için ondan da memnun kaldım ama doğumu Barış bey yaptırmıştı ameliyatindan memnun kaldım 😇
sedefyrs1101 Altuğ Bağcı en iyi doktorlar arasında canım ama randevu almak çok zor. Onun dışında Mehmet Keçecioglu ve Eşi Tuğban Hanım çok iyi 🥰 Birdaha hamile olursam kesinlikle bunlardan birine gideceğim Birde Nesrin Kızılaslan var 😇