caglaaaaaaaaa Spinal anestesi ile sezeryan oldum. Bugün 5. Günüm aşırı bir ağrım var başımı öne eğemiyorum. Baş ağrısı yaşıyan var mı böyle??
Bisusbi caglaaaaaaaaa ayy en çok korktuğum. Bir arkadaşım haftalarca çekmişti spinal yüzünden. Başına buz koy biraz uyumaya dinlenmeye bak. Doktorunla görüş belki parol içebilirsin. Çok geçmiş olsun ❤️
Nurayca caglaaaaaaaaa Ayy Canım Rabbım yardımcın olsun ben 9 yıl önce kızımda spiral olmuştum 3 gün acilde serum takilmistim. Şuan nasipse 2. Gebeliğin 30 unda doğumum var epidural olmak istiyorum. Sadece merak ediyorum bu kadar baş ağrısı yapıyor niye spinal yapiyorlar
EmellllAk İnan bende doğumdan çok spinial yüzünden korkuyorum.3 gün başımı kaldıramadım tekrar hastane yatılı yapıldı serum verildi.Bebeği bile gözüm görmedi Ağrıdan.şimdi 28 haftalık hamileyim epidural de olmaz mı acaba ağrı bi okadar da kahve su tüketmiştim