Cansuzumra09 cigdem4154 hiç. Birşey olmaz canım.bend egidiyorum jiletten sonra agrda ağrısı biraz fazla ama o rahatlık için çekilir zaten sonraki agdaya gittinde ağrısı çok hafif oluyor.ki ben uyusturmadim
Selindora cigdem4154 traş makinesiyle yapın hamilelik bitene kadar ben öyle yapıyorum. Küçük ayna ile birlikte hallediyorum.Klozete oturup karşıma sandelye ye küçük ayna koyuyorum hallediyorum. Ağda gibi olmuyor tabi ama jilet gibide sert çıkmıyor.Hemde traş makineslerin koruyucusu olduğu için kesme derdi olmuyor. 30 haftamdayın şuan.
3ErkekAnnesiii cigdem4154 ay cok zor oluyo 33 haftalığım jilet yapıyodum hep devam ettim ama inan cok zor oluyo elim yetişmiyor kalıyomu hepsni alıyomu anlamyrm 38 de sezeryan olucam agdaya gtmeye de korkyrm
Edadrmz cigdem4154 hamileyken onu kullanamazsn canım uyuşturma özelliği olduğu için yasak zaten . Onsuz git cok acımıyo Zaten
bbnngg cigdem4154 ben de 33 haftalığım hep jilet kullandım. 35 te çatı muayenesi yapıcam dedi doktorum o yüzden ağdaya gitmek istiyorum ama korkuyorum da hem canım yanar diye hem de sık tuvaletim geliyo.
cigdem4154 Edadrmz ayyy inşaAllah acımaz bi arkadaşımda hamile ama ona doktor müsaade etmiş eczaneye söylemiş sorun yok demişler o yzden sormak istedm bende kullanılmaz diye biliyorum el kremi bile çok kullanmıyorum ben doğal olmayan şeyleri
Edadrmz cigdem4154 yani doktor izin verseydide kullanmazdım ben canım sonucta derinin kaç kat altına girip uyuşturuyo . İnan cok hafif sızı gibi acısı kuaför zaten hamile olduğun için küçük küçük alıyo bide ağdayı sürdürmeden önce bebek pudrası dök cok faydası oluyo inan
suleesrky cigdem4154 Ucuz ne kaldı ki üniversitede 9 liraya aldığım saç yağı 59 lira olmus çıldırtır insanı. 😔 Ben de önceden lazer için almıştım onu kullanıyorum. Fakir markasına bakabilirsiniz cok pahali değildi ve çok memnunum.😊
Selindora cigdem4154 öyle erkekler için olan değil trendyoldan bakın 100 TL almıştım. Powertec marka. Sadece bu iş için aldım. Gayet iyi .
Ryhnylmz cigdem4154 ben de bugun yaptirdim sali gunu sezeryan olcam biraz kastim ama bi sey olmuyo ya ilk gidisimde canim yandi kastim aslinda ben de ama bi sey olmuyo eve gidip dus alir dinlenirsin rahatlarsin
Tgcesstrk İzmitte david people ın üst katında mabelle kuaför var özlem hanım yapıyor ağdayı hamileyim derseniz yeni ağda açıp onu size kullanıyor bitene kadar giderken ararsanız size açtığı ağdayı hazırlıyor eli çok hafif ve hızlı temiz iş yapıyor