eezgitturk Bu başlığı açanlar öğrendiğim kadarıyla bir kaç güne kadar doğuruyor 😂 normal doğum bekliyoruz galiba doğuramayacam 😂 sancı falan yok sadece bir tarafa toplanıyor kızım. Siz neler yapıyorsunuz kızlar
SerraveAnnesii eezgitturk Bende açmıştım ama doğuramadım inşallah sende totem tutar 😀 40+3 den selamlar 🥲 bel ağrım ve kasık ağrım oluyor biraz. Haftaya kadar gelmezse suniyle doğum başlatacaklar 🥲
Mrvsmt2502 eezgitturk 39+1 benim kızda gelmiyor 😃 pilates topunda oturuyorum sıcak suyla öasaj yapıyprum nane limon papatya içiyorum squat yapıyprum birazdan merdiven inip çılcam bakalım 😂
eezgitturk SerraveAnnesii demeeeeee kız 😂 birde kız çocuğu erken doğar derler nerdeeee. Senin bebişin cinsiyeti ne canım allah bir avazda kurtarır inşallah ❤️
SerraveAnnesii eezgitturk Amin canım inşallah hepimiz bir avazda doğuralım inşallahh🙏🏻 Benimki de kız 😂 ay öyle diyenleri artık boğasım geliyor 😂😂
eezgitturk SerraveAnnesii her dk arayan arayana doğurdun mu diye😂 bende buna sinir olmaya başladım sanki bilerek içimizde tutuyoruz😂
Durununannesi46 eezgitturk ben öyle diyenlere daha son kullanma tarihi geçmedi çocuğun vakti var diyorum 😀
eezgitturk Durununannesi46 son üç dört gündür her telefonu evetttt hala doğurmadımmmmm diye açıyorum alo demek yerine😂😂
eezgitturk uzumcekirdegi bende öyle doktordayım şimdi doğuracağıma yakın sinyal verir inşallah😂 yoksa umudum kalmadı
eezgitturk dilara_cinar99 al benden de o kadar doğurunca boşluğa düşeceğiz😂 ama bir an önce sağlıkla doğururuz inşallah
Sedaneva Ben bugün activating labor yapıcam ilk defa. Temizlik de yaptım, eğildim, kalktım. Başka da ne yapılır bilmiyorum. 🤒
eezgitturk Sedaneva iki haftadır yapıyorum ama gelen giden yok😂 yalancı sancılarla mücadele ediyorum sadece
esmir eezgitturk aynı durumdayım tutsun artık şu totem iki gün sonra 40 haftalık olucaz normal doğum bekliyorum bende 😃
eezgitturk esmir kendi sancın gelmezse suni mi verecekler canım. Şuan doktordayım bakalım ne diyecek son çare