Berina48 Yenidogan icin yastik ne aldiniz 2 yasina kadar yastik kullanmayi diyorlarr duz kafa yastigi var ondan mi alsam
Gul33 Berina48 2 yaşına kadar hiç yastık kullanmadım. Yatağına eğim verdim ilk 1 ay. Yorgan falan da kullanmadım. 2 yaşından sonra bambu yastık aldım
3oglanannesi Berina48 2 yaşa kadar hiç kullanmadım omurga ya zarar veriyor dedi dr sonrada en engin boyla başladık 6 yaşındalar bizim yattığımız gibi yastıkta bu sene yatıyor lar ilk defa
BesteKc Berina48 bunu ben de ebeye sordum sadece sevi bebenin düz kafa yastığından alabilirsin kesinlikle 1 cm den yüksek bir yastık kullanma dedi. Reflü yatağı önerdi.
Villanelle Annem aşırı ince bir yastık yaptı, düz kafa yastığı almadım. İlk zamanlar onu rulo yapılmış havlu ile bile sağlayabilirsin.
2kizanasi Yastık önerilmiyor isterseniz reflu yatağı kullanabilirsiniz yada kendiniz yatağına eğilim verebilirsiniz aynı şekilde
Bebek-C Sevi bebenin reflü yatağı var kendinden düz kafa yastıklı. O tarz bir şey kullanabilirsiniz. Ben ondan aldım.
2kizanasi Evinru yatağının altına kafa bel hizasına gelecek şekilde ince bi yastık veya yorgan battaniye vs katlayıp koyabilirsiniz hafif eğim olsa yeter zaten