alcang atak13 sabah aç karnına hastaneye gidiyorsunuz. Aç karnına kan veriyorsunuz. Doktorunuzun uygun gördüğü dozda olan şekerli içeceği içiyorsunuz. 1 saat sonra kan veriyorsunuz tekrar. 1 saat sonra bir kez daha kan veriyorsunuz. Sonuçlarına göre doktorunuz size diyet yapın diyor ya da dahiliyeye yönlendiriyor
Burcusenkoc atak13 aç hastaneye gidiyorsunuz Açlık kan şekeriniz ölçülüyor önce sonra verdikleri şekerli su tarzı şeyi içiyoruz tam 1 saat sonra kan veriyoruz sonra bisey yememeye devam ediyoruz 2. Saatte bi daha kan veriyoruz ondan sonra bitiyor. Benim doktorum 75 gr şeker yüklemesi yaptırmıştı. Yani ben öğlene kadar aç beklemiştim 😏😅
atak13 alcang ya uf :( ben dayanamam ki o kadar açlığa napıyor bunlar. Ben de tiroit var zaten ve endokrine gidiyorum şeker yüklemesi yaptıemasam ne olur ki. Ber ay bakılıyır glikoz a şekere iyi değerde
atak13 Burcusenkoc yaptırmasam ne olur ki ya çok aç kalınca başım dönüyor. Tiroitten dolayı endokrine de randevum var sıkıntı olsaydı şekerimi her ay ölçüyorladi zaten ya sıkıntı çıksaydı zaten onlar demez miydi
Burcusenkoc atak13 yani yaptırmak en iyisi en azından herhangi bisey çıksa önleminizi alırsınız. Bir belirti var mı ağız kuruluğu fazla kilo alımı iri bebek amniyon sıvısında artış bunlardan az çok belli oluyor
Nuraykk atak13 sıkıntı olmuyor canım bende yaptırmadım doktor bana bıraktı.. Ama yemene içmene dikkat et. Oldu ki seker vardir. Yediklerinle daha çok artar. Karbonhidrat şekerli yiyecekler, aşırı meyve vs bunlara dikkat etmem gerektiğini söylemişti doktorum
atak13 Burcusenkoc hayır zayıfım 46 ile hamile kaldım 54 üm şuan ama zayıfım yine. Detaylı ya girsim şükür hsr şey yolunda sıkıntı çıkmadı
Burcusenkoc atak13 o zaman siz bilirsiniz doktorunuz ne diyorsa onu yapmanız daha mantıklı kimi doktor önemsemiyor kimisi şart koşuyor