Şart diye bir şey yok ama mümkünse yaptırmak en iyisi. Çünkü bebekte olan ya da oluşabilecek her hangi bir sorun varsa önceden tespit edilip buna göre hareket edilebiliyor. Kuzenimin çocuğunun kalp rahatsızlığı vardı detaylı ultrasonda yaptırmamışlar doğduktan çok sonra tespit edildi şu an sağlıklı çok şükür ama 3 yaşına kadar büyük sıkıntılar yaşadılar belki önceden tespit edilse daha erken müdahele edilirdi.