İnstagramda çikolatadeposuu isimli sayfadan yaptırdım. Metal kutuda 100 adet 130₺, 15₺ de kargo parası ödedim. Görseldekiyle aynıydı. Tadı da güzeldi. 5-6 günde elime ulaştı. Metal kutuyu hiçbir şeye sarmadan karton kutuya koyup yurtiçi kargo ile göndermişlerdi. Paketlemesini biraz özensiz buldum, dağılabilirdi. Ama elime sorunsuz ulaştı. Hacı Şerif eminin daha kalitelidir ama fiyatı bana çok yüksek geldi.