Glsm25
Gebelik kolestazı olabiliyor bazılarında. Benim de çok fazla sırtımda vardı kolestaz için hormonlarıma bakıldı. Sende mutlaka baktır. Tedavi olmazsa tehlikeli olabiliyor Allah esirgesin. Bazılarında ilk 3 ay çıkıp kaybolabiliyormuşta bu kaşıntılar 🤔 Mutlaka baktırmanı öneririm. 🙈