Kbr-1 geçen hafta yine böyleydi bende gittim hemen aynılarını söyledi bana da rahim kendini doğuma hazırlıyoruz yavaş yavaş ama insan en ufak Ağrıda korkuyor ayni şikayetten de gitmek istemiyorum kadın sovecek bana sürekli gidiyorum 😂 ama cogalirsa gideceğim mutlaka