Jan91 Merhabalar 🌸 hamilelikte bacaklari agrayan oldu mu, doktora gitmeme daha var, aranizda doktora soran oldu mu acaba (29 hafta)
NezihaB38 Jan91 Benim doktorum bebek baskı yaptığı için ağrıyor demişti ne benimkide çok kötü 🥺 son aylarda daha çok oluyor
eylulmucizesi27 Bende aynı durumdayım 3 4 gündür sağ bacağımda ağrı oluştu gece uymakta zorlanıyorum masaj falan yapıyoruz
Bendiyebiri Jan91 çok normal canım bazen ağrısı uykularımı bile kaçırıyor benim. Ağrımadık çok normal bütün vücudu ayaklar taşıyor özellikle çok ayakta duruyorsan ondan da olabilir uzat arada ayaklarımı dinlen magnezyum vermiştir doktorun ondan iç. Bende söyledim doktoruma ama normal dedi her defasında magnezyum iç dedi. Maden suyu falan da içebilirsin canım oda iyi gelir aynı zamanda. Çocuk bizden aldığıniçin herşeyi bizimde kalsiyum magnezyum falan azalıyor takviye almazsak da böyle ağrıya sebebiyet veriyor. O yüzden ilaç falan iç süt peynir yoğurt tüketmeye çalış ve çok ayakta durma.
Jan91 Bendiyebiri Cok tesekkur ederim🌸 aslinda genelde evdeyim, hatta aksine hareketsizlikten mi diye dusundum, evet dediklerinizi yapicam
3oglanannesi Jan91 magnezyum için masaj ve parol başka çaresi yok maalesef ben ölüyorum ağrıdan magnezyum geçirdi baya bide farmssinin at kestanesi kremiyle masaj yapıyor eşim çok faydasını gördüm