Aslangns Kızlar devlet hastahanesinde yaptıranlar bakabilirmi acaba Nerde yapıyorlar normal polikinliğe randevumuz var gidiyoruz çatı için doğumhanayemi çıkıyoruz ebelermi ölçüyor doktormu ölçüyor nerde ölçüyor
Sultanyunus Aslangns dün açıklığım varmı diye yaptılar yaptırmaz olaydım paranız varsa özele gidin adamın ciğerini söküyolar sanki jelsiz plastik eldivenle yaptılar camım çok acıdı
Hilal-95 Aslangns bn kontrollerme gittim hep devlet hastanesıne yanı bnm gittiğim yer iyi sanırım doktorlar felan 37 haftadan snra önce beni sakın olmam gerektığıni söleyip rahatlatıyor kasma kendı gibi snra çatala cıkıyosun odada çatal var doğumhaneye gerek yok normal bı sekılde bakıyor
Aslangns Sultanyunus malesef sağlık yönünde 0 olan bir yerdeyim 1 tane özel hastahanesi var ama berbat biryer yinede mecburen şimdiye kadar özldeydim ama sezaryen dedi orası şümdiden sonra devlete geçmeyi düşünüyorum
Aslangns Hilal-95 bizim doktorun odasında çatal yok sadece ultrason ve sedye var Kendi doktorunuzmu baktı ebemi
Hilal-95 Aslangns ebe baktı ama yanında doktor vardı sedyede de bakılıyor diye blıyorum kendını kasma bsy olmaz canm valla normal doğurduğum için ben doğum yapana kadar baktılar hep 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Zaten eldivenle jelle bakıyor
SerraveAnnesii 38.haftada doktorum kendi odasında baktı. Çatal tarzı bir şey vardı odasında oraya oturdum bacaklarımı koydum öyle baktı. Ben öncesinde sormuştum çatı muayenesi ne zaman yapacaksınız diye 38.haftada yapıyorum demişti